Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Monday, December 3, 2012

..:: Stress...Madu....dan Tako Tao ::..

Assalamualaikum,

Venue : Atas tilam empuk lagi mendamaikan ...hoho
Time : Dah malam sgt..tunggu time nak lelap je smbil layan  
           housemate aku tgk cite Korea..
Mood : Mixed up...stress sbb transcribe tak siap lagi, sok cam      
             biasa   monday blues...so tak best...

Malam ni aku decide nak merempan kat sini setelah ditimbang tara dan stress yang agak melampau, so memang xde motif.. layankan je la...

Stress...Madu ....dan Tako Tao...Apa kaitan mereka ini dgn hidup aku malam ni..

Stress....

Ok memang this weekend macam best la sbb tak kena paksa wat OT....muahahaha sbb big bos takde, semalam kunun nak pegi la makan meatball kat IKEA, sampai2 je sana tgk umat manusia yang banyak lagi menyemut seperti semut, Stress no 1 dah la jammed sket mase nak pg tu, ok lagi...sampai je kat IKEA, parking adalah stress no 2, ada kot sejam aku melilau cari parking smpai giler bertanduk aku ngan Nisa nak cilok parking orang.. finally dpt gak parking..

Muka masing2 mmg dah eksaited giler la ni, dgn penuh bergaya langkah ke food court nak makan meatball, tetiba tgk dah 2 lines kot beratur..owh terus kenyang dan cancelkan niat nak makan...len kali je lah labu...trs autopay parking blah...kira menghabiskan RM 3untuk parking tanpa sebab dan merugikan petrol dalam jammed dan cari parking tadi... takpe sy pasrah...balik umah layan bola Indon vs Malaysia....LOL LOL LOL....Malaysia menang...bagus mood saya trs okkay...nak msg Radha takut dia kena buang daerah sbb Indon kalah...wakakaka ( rumah dia area indon yg dah mcm mini Jakarta dah...) sangat tak best ok...aku alergik ngan deme ni..

Madu...

Ni bukan kisah madu a.k.a poligami..inilah madu yang big bos aku beli berharga RM 179.00 sebotol, original okkay..motif dia!!!!! 

Untuk memastikan staff2 dia bekerja dalam keadaan tidak stress sbb madu tu khasnya untuk melegakan stress ( kata si penjual itu ye bukan saya )...big bos macam sedar semua staff dia berada dalam keadaan separa mental...stress memanjang...so satu effort yang baik sbg selaku big bos, kunun campur dlm apa2 air je, minum dan stress akan hilang... tapi nape aku minum tetap stress ekh?? hahahahahha mental disorder agaknya...

Madu ini lah yg aku repekkan kat atas tu okkay...
Ori kot sebab aku try nak jamu semut2 di meja, 
tapi semua boo layan je...

Ni tagline diorang, tgk je muka pokcik enseng ni membuatkan
aku bertambah stress....arrrgghhh pokcik tlg invisible pls...

Tako Tao..

Ahad ni plak seharian aku mengadap lappy ni dgn gigih utk siapkan transcribe tapi tetap x siap2 gak...ahahahha tak paham aku nape tak siap ( hoho dah camane nak siap, 2 minit skali layan chatting kat fb- wakakaka ) makan megi je arini okkay...

So tgk kat JJCM pasal Tako Tao, dulu mase kat Espie aku rajin layan Tako Tao ni dekat Queensbay Mall Penang je kot, sanggup drive ngan cousin aku semata beli menatang ni...

Tengah layan blues, pastu tetiba Zizol wassap n chat kat fb aku ajak g makan, hoho pucuk dicita ulam mendatang, teringat nak g Midvalley or Sunway layan Tako Tao yang octopus punya, 

TAPI!!!!! kerja masih bertangguh dan kalau dating ngan si Zizol ni mau terus layan cite cartoon kat wayang, memang alamat kerja akan trs tak siap..kenangkan sok ade meeting plak, seram plak aku bayangkan dlm meeting tetiba tanya sal transribe, tak akan aku nak sengih bgtau belum siap sbb pg dating makan Tako Tao kot, cam hareeemmmm okkay...nnti x pasal2 kena bambu ngan bos...hohoho trs matikan niat jahat berjimba-jimba ngan Zizol ni. So kesimpulannya, aku hanya ber tako tao dgn niat je lahhhh...hahahaha next time je la...

Ni la Tako Tao, pic aku kredit kat pakcik Gugel...
Makanan Jepun tak salah aku, tapi mmg best sgt lah...
Yg Octopus paling best...

Kesimpulannya inilah kaitan mereka bertiga...aku taip entry ini pun sbb juling otak aku wat transcribe tu..so merempan jap kat sini...hahahah TAK ADE KAITAN KAN???? 

MOTIFFFF!!!!!!

ok bye......





No comments:

try

click tau