Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Tuesday, November 8, 2011

Alexander & Zulqarnain Adalah Orang Yang Sama Atau 2 Individu Berbeza???

Assalamualaikum n Salam Iduladha to all muslim...
Masih x terlambat lagi nak wish Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua rerakan dialam maya ni..


Raya tahun 2011 ni utk aku samada raya puasa atau pun raya haji dua2 ade kisah tersendiri...Aku mmg seorang yang bermasalah..Suasana raya yang paling teruk penah aku alami sepanjang hidup aku ni...apepun aku tetap pasrah dgn ketentuan Allah kerana aku yakin sekarang bukan masa aku lagi...susah utk aku luahkan dekat sini sbb melibatkan family, orang2 keliling aku dan sebagainya...sebolehnya aku nak bahagia kan semua orang tp aku x mampu...malah tanpa sedar aku lukakan hati orang2 yang aku sayang dan menyayangi aku...MAAFKAN AKU KALIAN...


Dua2 raya tahun ni aku x pergi solat raya sbb emosi aku x menentu..xde istilah baju raya dan lain2...short cutnya mmg x de Istilah RAYA untuk aku tahun 2011...


Sehari sebelum raya haji...
Emosi aku sgt x stabil okeh...ape yg aku wat adelah, pagi Giant jemput adik aku dan pg beli buku...pegi Central Square beli laptop ASUS aku yang sekarang aku guna utk typing entry ni, pueh ati den dpt lappy br ni yg mmg mengancam...pastu wat treatment rambut ngan adik aku...makan semakan makannya kat Secret Recipe...balik kemas umah dan tidur..........FULLSTOP...


HAri Raya Haji
Masih sama emosi aku malah terlebih x stabil...sengaja aku jauhkan diri dr semua orang termasuk mak ayah aku..maaf ye abah n mak...coz aku de reason dan aku perlukan ruang utk berpikir...


Pg makan2 , jenjalan kat Pantai Merdeka...then trs lepak Old Town White Coffee sbb teringin giloss nak minum kopi..mase ni kan raya..


Okeh cukup bab raya...aku sbnrnya type entry ni sbb nak tunjukkan buku ni jek yang aku beli kat Giant aritu...

 ( pic ni aku cilok dr website Imranshamsir )..


Aku ade snap sendiri buku ni kat hp aku, tp aku try bluetooth masuk lappy ni x bley2 gak...sipot tol aku ni..len kali aku try lg...usahakan tangga kejayaan, so now aku cilok dulu pic buku ni okes...


Aku baca br sekerat je...x abeh lg sbb xde mase...so far mmg best sbb bab2 sejarah lama aku suka sgt terutama benda2 camni..Teruja beb...tp dlm website lain ade gak buku lain yang ceritakan Alexander dan Zulqarnain adelah 2 individu berbeza...pening gak aku pikir masalah sejarah ni even prob aku pun lom settle2 lagik..hekhek...lepas ni nak try cr buku yg bawah ni lak...pastu baca dua2 br leh compare...ape beza crita2 ni kan...


 ( ni pun aku cilok dr Imranshamsir gak..sorry ye En Imran)


Buku ni aku lom beli lg...td try cari kat Popular Tesco tp xde lak sbb edisi ni dah abis..nnti ade cetakan kedua katanya..tggu je la...nak gak tau ape kisah benar...

Korang if nak tau...cr sendiri la k info sbb aku x nak reveal kat blog takut tersalah fakta plak..hehe bajet tajuk tu cam nak wat kupasan je kan..huhuhu sorry korang.. 


Ni lah habit aku yg sebenarnya..aku giler membaca smpai mak aku slalu marah bila aku baca satu buku,paper or mane2 website mesti smpai tahap aku x peduli kan orang keliling..tp aku bukan ulat buku sbb aku memilih gak bahan bacaan..now trend aku suka cr info sal Illuminati dan Freemason... Damn...aku nak tau gak ape kah rahsia sebenarnya dgn Alexander The Great dan ape kaitannya...smpai skrg tetap aku x dpt jawapan..xpe try lg pasni...aku tetap nak sesakkan otak aku dengan pikir masalah negara ni..hihi even prob aku sendiri dah cukup menyesakkan kepala otak aku ni...


Ayat aku sekarang ni dah serupa bangsat dah ..sorry if korang rasa  
ayat aku dah macam K*****g k...


p/s - ape maksud RedrubySilenthinker?????  
      

BYE BYE SAYANG KORANG




















1 comment:

PCL said...

salam singgah bw sampai ke sini....org sp ka?, pcl beraya kat sg lalang..ptg nk balik Banting dah..slm aidiladha utk famili semua.

try

click tau