Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Monday, June 1, 2015

.. : High Maintenance ??? So???

Assalamualaikum...

Skrg ni mood tgh malas yang teramat....kira pak belalang punya malas pun leh kalah...5 hari agaknya dapur aku tak berasap...makan main delivery or beli kat luar...nak kata masak tu...mmg ampun la...malas...ntah kenapa aku pun x sure...smpai suami aku goreng telur dadar sendiri la sbb bini dia punya malas mmg tahap melampau..kahkahkah...

baru2 ni je br mood memasak tu dtg balik...dan aku dah start masak blk utk lunch n dinner...ramai yg sedia maklum yg aku mmg suker giler memasak kat rumah....tp ntah kenapa mood blh hilang cam tu je...

Ok...cite ni pasal few weeks back...ade sorang minah ni sounds aku kot email...

"berniqab tak payah la nak high maintenance sangat"....bukan ade orang tgk pun dan membazir amalan syaitooonnnn"...

Aku macam...what!!! seriously???? why am I smell sumthing like jealous tone....hahaha, mulanya cam bengang juga..aku tanya dia ape yg sbb kan dia rasa aku ni high maintenace? part mane? baju? kasut? tudung? niqab? mane mane? aku bukan socialite pun..jauh sekali bajet retis...handbag aku...Original ade...cap petaling street pun ade...online ade...skali skala manja kan diri beli original yg harga riban..itupun SKALI SKALA...

Then after the conversation on email which aku tak kenal sape orgnya....rupanya pasal SK-11....kahkahkahkahkah..ketawa mcm nak mati je rasa..pasal Sk-11 je kot...mati2 aku ingat pasal ape...

high maintenance tengkorak betul...aku puas pikir..mane yg dia leh label aku camtu...baju2 aku bukan cap2 butik retis...uptown ade...pasaraya ade..pasar malam ade..butik pun yg murah2 je...sandal aku mostly Vern's and Bata...tudung2 aku mostly dr online and peniaga bazar yg tak penah cecah seratus pun rega...tak penah aku beli Ariani ke...fareeda ke sbb bukan style yg aku minat...rupanya sbb skin care set je..trs aku dilabel camtu..ape ke hal...bersepah org pakai SK-11 la der....ni dah jadi produk yg mampu milik nowadays...ADOOOYAI....

nanges belakang pintu jap sbb serius tak lawak...bila pikir blk ntah2 ni budak2 skola yg br nak up kot...sbb tu la sound aku cenggitu...yg aku ter emo plak psl tu..ape la..sama2 ting tong...

okbaiii...

try

click tau