Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Thursday, January 1, 2015

..:: Selamat Pergi Tahun 2014 Yang Menyedihkan ::..

Assalamualaikum...

Ntah kenapa malam ni x dpt nak lelapkan mata...bukan tak mengantuk...tp pikiran jauh melayang...kenangkan segala yang berlaku tahun 2014 ni....kenang dan kenang...

Hati terkenang jauh teringatkan arwah kakak kesayangan ku yang pergi menghadap Ilahi pada 23 April 2014, sayu...sunyi...sedih....kecewa segalanya mencengkam hati ini di kala ini...dibening hampir subuh ni...

Hilang kasih syg seorang kakak terhadap aku....dia bukan hanya kakak ku...sahabat yang paling memahami....Allah Allah Allah...tempatkan rohnya dikalangan hambamu yang Kau kasihi....Aminnn...



Aku bersyukur mempunyai suami yang penyayang...yg aku kasihi dan benar2 rasa dihargai....juga masih punya kedua ibu bapa yg ku cintai....cuma jarak yang memisahkan kami...Ya Allah, panjangkan lah usia kedua ibu bapaku supaya mereka sempat merasa kebahagian ku Ya Allah dan agar aku dpt berbakti kpd mereka...syukur masih punya seorang abang dan adik...yang aku kasihi dan berharap mereka bahagia serta mengikut lunas2 Islam yg sejati...

Ari ni merupakan satu permulaan...mohon permulaan yang baik Ya Allah....lindungi semua yang aku kasihi Ya Allah....limpahi kami dgn rezeki yg diberkatiMu....Allah Allah Allah...sayangi kami Ya Allah...

Hidup tiada selamanya Indah...aku mengejar keindahan di "sana"...ingin beroleh rahmat Allah...bantu aku Ya Rahim...Ya Rahman.....Ya Latif....

try

click tau