Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Monday, December 15, 2014

..:: Gifts Shower Weeee ::..

Assalamualaikum and Salam Sejahtera....

Its been a while...since my last post about my loving pet Tuah...he growing so fast until I didn't realized that he's getting more bigger hahaha ....oh that's not my topic....

After a few discussion with my loving husband....regarding our future and my career...phewww macam tokey besar bercerita...hehe...

Since my hubby pun dah too tired as a diver...19 years bukan lah waktu yg singkat maybe dia pun dah agak berumur utk trs menyelam......rasanya this is a time for him to give a new start....me too...

So we decided to start our own business...yeay...dgn modal yang suami dah sediakan I thinks its better for us to start searching a place and potential business...huhu....InsyaAllah next year we will start operation....please doakan aku and suami berjaya dunia akhirat....

Lagi 1 weeks je lagi nak sambut Anniversary kami...tp suami dah pun bagi kejutan awal2 lagi...hihi rasa bertuah sangat sekarang ni....even though mmg dah bg hint awal2 lagi nak hadiah...kehkehkeh...

Dah macam dihujani dgn pelbagai hadiah plak dari suami....

 Fisrt he get me this handbag since dia tgk aku mcm berkenan kot kat handbag ni....
seriously love it...practical as well sbb leh sumbat mcm2 dlm ni...

This is my wedding ring...masa upacara batal ais sembahyang...

Tapi alkisahnya suami suka picit2 tgn aku bila jalan, dan akibatnya cincin tu bengkok (sebab nipis kot teeetttt)...mmg syg sgt ngan cincin ni tp bila dah bengkok aku simpan je la dlm kotak dia dan malas nak pakai sbb stress...btw one day suami ajak aku pg kedai emas utk trade in cincin lain...sbb dia rasa bersalah letewww...so aku pun tanpa pikir byk cr la cincin lain...dan kekdahnya bila dah nama pun ganti kan..harusla lebih2 sket...haha nasib ko la bang...


Tadaaaaa....saya bertukar jdi dua....hihihi

Plan asal nak amik satu je cincin yg dekat jari manis tu dan trade in dgn yang lama...amik yg tebal sbb tak nak bengkok lagi...kali ni if suami picit bg bengkok juga..kena ganti TRIPLEEEEE OKEHH...this is warning...haha...

Pastu suami sua lg satu yg belah rotan dekat jari hantu tu...kata tokei kedai cincin belah rotan style mcm ni yg latest sbb ramai yg berkenan...mg nmpak stylo dan cantik...suami bg green light utk amik lg satu...hahaha jadinya dapat la dua cincin ari tu...YEAY Alhamdulillah rezeki suami akan bertambah utk family kitorg,....amin...

Red Ruby Stone...

Ni plak mmg hadiah dari suami sbb ntah kenapa hati dia baik sesangat....hahaha selaku isteri aku mestila happy dan rasa bersyukur sbb rezeki suami makin bertambah....

Ingatkan suprise dah abis....kebetulan ari tu suami ajak jln2 dekat Aeon Bukit Tinggi Klang...tetiba dia ajak masuk Butik GUESS dan suruh pilih satu handbag...sbb ade less sempena Krismas...maybe suami tau yg wife dia ni ade hobi kumpul handbag even dah tekad dlm hati tak nak bazirkan duit beli handbag branded bebanyak lagi sbb rasa rugi habiskan duit utk brand semata....now sy tak kisah even grade AAA je pun...Tak yah yg original pun tak pe..asal puas hati...bukan tak penah beli yg gred AAA pun...hahahaha

Tapi suami berkeras nak belikan yg Original....sbb dia kata rezeki Allah bagi utk kongsi dgn isteri dan family..aritu sja kitorg shopping handbag utk mak mertua....adik ipar...dan aku skali...



Handbag atas ni aku punya...suami yang pilih...cantik dan aku sukeeee....tekad aku utk tak nak beli handbag mahal2 lagi hampir berjaya setelah setahun aku tak beli handbag pun, therapy suceess...

hurrmmmm tp dah nama rezeki....suami hadiahkan...sape yg tak nak kan....sejak kahwin dgn suami...mcm2 dia wat utk bahagiakan aku...alhamdulillah I am happy with him...suami yang penyayang...penyabar dan pemurah bila ade rezeki lebih...aku nak select bag yang aku kurang pakai utk hantar ke charity house....layankan pic si tuah yang dah makin membesar....

 Tak abis2 dia conquer katil aku...huhu

 Ni masa kat hotel Star Bay Lumut...siap ikut kitorg g jalan2
dia dulu mengerekot atas katil...sejuk letewww...


Baru baik demam si Tuah ni....golek je keje dia...

 Last weekend picture...jalan2 GM Klang and Aeon Bukit Tinggi...
Pink Black Theme...

Last but not least...he is my heaven...my loving hubby...Mr Specky Diver yg dah tak pakai spek...
Me and my Hubby...I love you till jannah dear...
may Allah bless us forever....

Demi Allah sesungguhnya aku bersyukur dgn kurniaan Ilahi kepada ku setelah jatuhnya perkahwinan lalu aku....ini percaturan Allah utk hidupku dan aku bersyukur dipertemukan dengan suami sebaik dan penyabar seperti kamu...adakalanya panas baran aku yang tak terkawal menyebabkan aku berdosa dengan suami..tp cepat2 mohon keampunana dari suami ku dan dia sentiasa memaafkn aku...

DIA SUAMIKU....MR RAFAUZI ISMAIL....I love You till Jannah....Amin....


try

click tau