Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Thursday, May 31, 2012

..:: Sombong ::..

Assalamualaikum....dan Salam 1 Malaysia...

Sombong ni kan sikap syaitan...nape manusia kena ikut sangat2 sikap ni seolah2 dunia ni kita yang punya..

Sedey bila tgk sesetengah org yang xde la kategori kaya...xde la kategori anak raja even kerabat diraja...tp sombong mengalahkan PAris Hilton...ermmm...

Part pling sedey ialah org2 macam tu adalah Muslim...ermmm xde ke sekelumit perasaan humble dlm diri masing2...

Drive keta besar tak bermakna nnti kat akhirat kereta tu yg akan menyelamat kan kita dr Titian Siratulmustakim...

p/s - sumtimes diri ini pun ade terbit perasaan syaitan tu...alhamdulillah selalu dpt teguran dr Allah dan cepat2 istighfar...cuma sumtimes tanpa sedar perasaan tu beraja di hati...moga Allah memaafkan segala sifat2 buruk ku ini...amin....

1 comment:

atIEsAyAnGkAmU said...

moga kite same2 dijauhkan sifat2 ni yea....

merendah diri itu lebeh baik...

try

click tau