Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Saturday, February 25, 2012

..::Lola Givin Birth::.

Salam Alaik again...

Skang rajin lak aku mengupdate blog ni..haihhh if malas..mmg malas tahap dewa berlawan ngan detektif conan...if rajin, terlajak2 lak...errrmmmm x bley blah...

Ermmm again, ari ni  I feel like wanna post entry bcoz of 2 things happened...

1st - I cant sleep nite time like now...still awake even time going to dawn already...I guess aku ni Insomnia kot...haha spesies batgurl...ngeh3!

2nd - bcoz of Lola my sweet cute hamster...yang dlm entry NI ngan NI.... already givin birth...yeay dah dpt cucu aku...dua hari lepas je kejadian ini berlaku dlm kul 9 malam...mmg aku da perasan yg si Lola tu cam gemok giler...perut bulat sbb bulan lepas x silap aku dia miscarriage....tup tup dia jadik gemok semacam...pastu garang dan x larat...makan kuat...

 Lola Babies- merah2..sume tgh tido...eeeiii geli kan

I thought yes she has pregnant but then i never tot will givin birth so fast...tetiba malam tu cousin aku jerit2 gelik2 sbb anak hamster dah kuar tergedik2 kaler merah2...bukan sekor or 2 ekor...skali 7 ekor ko....hambek....aku pun tgh bagus makan salad terus mematikan selera aku..haha...gelik siot...anak2 dia dah la tecit2..pastu kaler merah2...gedik2 lak tu...aaaiiii tegak bulu roma aku tgk...time tu lak aku tgk laki si Lola ni Fabian cam mencanak2 lari kuar dr umah tu sbb tergezut la kot....harharhar...trs aku asingkan diorg...


Now Lola still brestfeeding baby2 dia...membe aku suh namakan diorg....giler  tau nak letak nama ape sbb byk dowh...tiap2 malam aku bg Lola makanan spesel sket cam carrot, epal, japanese cucumber utk bg dia byk susu...tgk dia jaga anak2 dia cam seorang ibu mithali lak...silap2...seekor ibu mithali...tetiba terasa tua lak diri ni...haih dah tiba mase nak kena ade baby sendirik nieh...Akan dipertimbangkan yea...InsyaAllah...msg kat hubby bgtau yg hamster dah beranak..leh dia reply ape "dun worry bout them coz u will gv birth soon" ces ces dan ces lagik...ntah pa pe deh...

 Lola makan je keje dia...tinggal babies dia golek2...
Yg hitam2 tu org kata nak tumbuh bulu...ntah betul ntah x...
selagi koekor x membesar sebesar Lola, jgn hrp aku nak sentuh...geli der...


Yg bestnya anak2 dia sume dah ade buyer.....harharhar...jom berbisnes hamster.....bg diorg besaq dulu...puas main ngan mak diorg...pehtu mak diorg pun dah cam nyampah tgk diorg br aku jual k...murah2 je...seekorRM 10 je...
nak pakej skali RM 50 (cage,food,hamster 1 pairs )...

Their name for now just A,B,C,D,E,F,G kira ok la tu ye dok...

Ekh diaorang tu utk org kan..if utk hamster camne??? diaekor...huduh la pulok....


Ok jumpa lg k...terasa cam nak tido lak skrg....ngantuk...nitezzzzzzzzzzzz..........tggu subuh dulu....


Assalamualaikum sume....

12 comments:

PCL said...

harhar...dh ade cucu la nih, Umairah tgh giler melayan hamsternya yg semakin gemuk tuh., hrp dia tau nk handle cmner ttg jaga kebersihan diri.

atIEsAyAnGkAmU said...

salam noorfa..

amboi...makin bertambah ahli kuarga LOLA neh...eh mcm name dlm cite bella calamidades jek..hehehe

fatiha's boutique collection said...

hehe..umairah nye jantan ke betina??? hamster niskali beranak byk tol...hamster ni if bersih xpe...kena rajin belai je la...

Murni Alfathunnisa said...

huhu...hamster..oh no..suka tapi geli..usahkan yang baru beranak..yang dah dewasa pun macam takut-takut je nak pegang..hikhik..

sonata anak kancil said...

dulu ada gak hamster ni...tak larat nak urus ! kalau kucing ni senang sikit...dah habis tersadai sangkar hamster ni...

SufatihaNur said...

siti murni : hehe hamster ni akan gigit bila tgn berbau makanan je...if x, dia manja...

sonata : ade lg ke sangkar tu?? besar?? nape x jual je dlm mudah...konpem sold out

Eric said...

nak jual? cemana nak tau anak mana jantan betina? kesian.. budak budak tu hehehehe

Unknown said...

wooo...cutenyer,tapi x teringin nak bela lah haiwan kecil suka yg besar tapi berbulu macam singa ker harimau ker..serius ni..

SufatihaNur said...

en eric : x jual la...just nak sedekah je kat sesape yg bekenan..tp bg besau2 dulu la..

x tau plak camne nak beza...kira nasib la ye...

en shahril : haih biaq betui...satgi kot balik awal ( bak kata Ust Azhar Idrus )

Unknown said...

comelnya..

anymz said...

ha'ah mmg geli betul akak tgk..:)

Cik SHiNJU said...

Tahniah Noorfa..
muda2 dah dapat cicit..hehehe

try

click tau