Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Friday, April 16, 2010

..::Hadapi Dengan Senyuman::..

Salam 1 Malaysia to all...

Ari ni br nak memulakan penulisan blog secara berskala..hehe..
bukan ape..sblm ni aku da menulis blog dari tahun 2009 lagi..tetapi terpaksa aku closekan blog tu atas sebab-sebab yang x dpt dielakkan...

Hari ini dengan rasminya aku nak memulakan penulisan baru hidup baru...nampak semacam aku seorang yang sangat happy tapi hakikatnya sekarang aku sedang berdepan dengan ujian Allah yang paling berat setakat ini..cuma x dpt aku nak kongsikan dekat sini kerana harus menjaga hati banyak pihak....

HOPEFULLY I CAN MAKE MYSELF CHEER UP AGAIN AND FACING THIS WITH SMILE

kepada semua rakan-rakan, doakan agar permasalahan aku ini dapat settle dengan baik tanpa melukakan mane-mane pihak...Amin...

with love
..::noorfa::..

No comments:

try

click tau