Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Our Little Princess

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Annur Humaira

Lilypie Angel and Memorial tickers

Arwah Akak

Lilypie Angel and Memorial tickers

**Click Here**

Saturday, March 9, 2013

..:: My Lovely Days with Lovely Peeps ::..

Assalamualaikum....

Hai....Hola como esta....

Actually xde pun yg special utk ari ni, org lain wish HAPPY WOMENS DAY bagai dlm FB, aku pun nak wish gak ler kan...hehe,

TOPIC :  for the last weekend, I went to visit Zoo Negara at Ampang ( dekat giler ngan opis aku dowh ) with Mr Specky Diver, mmg first time aku jejak kaki sini kot since aku lahir, Zoo Taiping penah la aku pg...

Maybe bcoz of aku kureng sket la masa nak pg jenjalan tmpat2 camtu, tp aku mmg suka zoo..muzium dan ape2 event or exhibition...just lack of time n bila weekend je mesti aku kuar tgk wayang je ngan my frens...

Last weekend tu Mr Specky Diver turun KL dr Lumut, nak jenjalan ngan aku ler kununnya....Sabtu tu kitorg just jalan2 Berjaya Times Square je, tgk wayang free coz he's cousin keje kat GSC Cinema, so dia bg 2 seat free utk cite Dark Skies...aku YG beria2 sgt nak tgk sbb aku ingatkan cite hantu, rupanya cite sal alien...mmg hampeh..nasib tiket free so  xde la terasa sgt rugi tu...hehe, jln2 shopping perfume...baju...n makan2 je ari Sabtu, malam plak dia bwk aku lepak Dataran Merdeka...ok BORING.....

The next day Ahad tu br kitorg pg Zoo Negara, itupun penat Mr Specky Diver pujuk aku...hahahaha...Layan pic je la okeh...dia ni mmg peminat binatang agaknye sbb since aku kenal dia, tmpat dating kitorg mesti Zoo, tak paham aku....peminat NatGeo and Discovery Channel sangaaaaattt.....


 Kuda ni cantik dan sgt cumel...tp keje nak tarik beg aku je...huh!!!
ngan Mr Specky Diver dia manja lak...Dasaaarrrr!!!!

 Penguin Malaysia...diorg tak rasa panas ke ha?

 Animal show, mmg best...

 Harimau ni blagak, tp nape aku x zoom tak tau...


 Dua ekor ni pun kerek....macam ensem!!!!

 Dia ni je yg frenly ngan visitor kat sini....

 3 ekor ni keje posing je...jln ala-ala catwalk...nyampah u...



Yang paling tak bley blah, sume sal binatang dlm ni dia cite kat aku...instinct binatang2 ni la...habitat la...behavior la...mane satu jantan, mane satu betina....aku terasa cam ikut rombongan kanak2 kindergarten plak..ade cikgu tlg explained bagai setiap binatang...lama giler kot aku dlm tu...hahaha cik Fauzi...cik Fauzi....layan kan je la....


 
 beria beli madu...madu makan x pe yg abang...madu lain x  nak!!!

 Perut abg muncit la...hahaha sukeeeee...

 

hehe...itu je la yg aku smpat snap....yang lain xde...layan pic makanan lak jom....masa aku dinner wit my officemate....pic caca merba...

 tak tau nape...tp kopi dia sedap giler...

 Salmon Tepayaki..dah nak abis br teringat nak snap...

 huhu nmpak kepala chuck la....

 Azam nye plate...nmpak best...

 Fikhran nye plate...mmg superb sedap cuma nape beef rasa kambing?

 Rizma nye kuali..hehe

 David keciknya...dia kata sedap..tp byk giler

 Si Iman rasuah aku k....hahaha

My Love Baby Kimie...

 
 my work station yg mmg berterabur...

p/s - hidup aku slowly berubah..alhamdulillah....pintu rezeki makin terbuka....hidup makin tenang....even stress keje tp still leh bergembira sbb org dikeliling aku yang byk merubah hidup aku..Thanks to all my officemate yg slalu watkan aku ketawa....ajak aku makan2 menternak lemak...my love Mr Specky Diver yg slalu ade bila aku perlukan dia...dan my family yg slalu support aku tak kira masa....sayang korang sume...muuuaahhhh....( dah mcm speech lak )




















6 comments:

Murni Alfathunnisa said...

tengok zoo negara teringat iklan kfc masa kecil dulu..hehehe...

atIEsAyAnGkAmU said...

wooow..bestnyer jenjln kt zoo..
tempt wajib bile berdating..hihihi

Elya Roza said...

zoo negara mcm dulu gak kn sis

Unknown said...

Assalamualaikum :) Jom jom visit blog Dibah, nak introduce satu produk best punya. Hihihi.

http://dibahspa.blogspot.com/2013/03/natural-aqua-cure-gel-best-exfoliater.html


Thank you Puan Fatiha :)

Ummi Annur Humaira said...

Cik murni : haha still ingat iklan tu...best

Atie : tempat wajib ati ke? uiks

Ummi Annur Humaira said...

Elya Roza : still x berubah...xde binatang yg bertambah pun kot...haha

Dibah : ok will come to u..

try

click tau