**Click Here**

Annur Humaira Bt Mohd Rafauzi

My Baby Growing

 BabyFetus Ticker

Our Anniversary

Friday, June 15, 2012

..:: Soal Hati, Aku Juga Tidak Mengerti ::..

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia lagi...





Mendiamkan diri adalah lebih baik utk aku...coz aku juga tak mengerti soal hati bila aku selalu merindui..menanti..merasakan keinginan hati..terasa sgt selesa bila berbicara dengannya...walaupun sikapnya seakan gampang..

Terasa kedamaian hati...seolah diri sedang difahami...lantas kekosongan itu di isi...tak sanggup meletakkan harapan lagi...tak sanggup menanti...

Maka kata putus diambil...Mendiamkan diri dan menjarakkan diri adalah yang paling terbaik...untuk mengelakkan ketidakwarasan...

Tak mungkin perkataan selamat tinggal akan ku ucapkan kerana hidup ini indah dan tak mungkin kuduga ape yang akan berlaku.. 

Walaupun mungkin berdekad..ianya tak mungkin akan pudar dan tiada siapa yang tahu apa yang akan terjadi, berapa banyak penderitaan yang akan dilalui...


Ia hadir lagi tanpa diduga...hadir saat segalanya terluka...

Soal Hati...Aku Juga Tidak Mengerti...



nukilan rasa oleh aku yang suka merapu...utk setan sebelah rumah yang mesra alam...hahaha

p/s -  ni cuma khayalan semata tiada kena mengena dgn yg hidup atau yang telah mati...





4 comments:

Murni Alfathunnisa said...

utk setan sebelah rumah...ish ish..berani nya hangpa...hehe

FatihaNur said...

hehe..berani2 takut je ni...xde benda nak merapu..baik merapu ngan setan2..

محمد شهريل القنيطري said...

hahaha....adoi pedihnya ayat...siapakah setan seblh rumah tu??haha

FatihaNur said...

hehehe....setan sebelah umah tu ade lah setan yg baik..hahahaha jaatnye

try

click tau